Ayudas de reactivación económica y social del ayuntamiento de Ames 2020

Convocatoria abierta hasta el 25 de noviembre de 2020 Fruto de la crisis sanitaria que vivimos actualmente en Ames, el ayuntamiento se adhiere al fondo de financiamineto para la reactivación económica y social

Desde el inicio de la pandemia el ayuntamiento de Ames se volcó en ayudar al tejido empresarial más afectado por esta crisis. Esto tuvo como consecuencia una serie de medidas que se materializaron en el Plan Reactiva Ames. Dentro de estas medidas se enmarcan las ayudas que se pueden solicitar desde este martes, 10 hasta el miércoles, 25 de noviembre que tienn como objetivo impulsar la actividad económica y el empleo en el término municipal y contribuír a paliar en la medida de lo posible los daños derivados de la COVID-19, en microempresas y autónomos/as. 

Los Beneficiarios/as de estas ayudas son persoas trabajadoras autónomas con o sin trabajadores/as a cargo y microempresas, cualquiera que sea su forma jurídica, que se atopen nalgún dos supostos indicados a continuación:

1. Grupo I: Que se visen afectados polo peche en virtude do disposto no RD 463/2020, do 14 de marzo, polo que se declara o estado de alarma para a xestión da situación de crise sanitaria ocasionada pola COVID-19, e a súa modificación aprobada no RD 465/2020, do 17 de marzo.

2) Grupo II: Que non se visen afectados polo peche, pero cuxa facturación no segundo trimestre fiscal de 2020 se vira reducida, polo menos, nun 75% en relación coa media efectuada no semestre natural anterior á declaración do estado de alarma.

3) Grupo III: Que se viran na obriga de acollerse a un ERTE 

GASTOS SUBVENCIONABLES

Compra de material Material antiséptico ou desinfectante, produtos hixiénicos e de limpeza

Arrendamentos e canons Arrendamentos de maquinaria, vehículos, locais ou instalacións

Reparación e conservación Adaptación de locais ás medidas de protección fronte á COVID-19 (biombos de protección, etc).

Primas seguros Seguros de responsabilidade civil, seguros de accidentes. Gasto directo

Subministracións Auga, gas, combustibles, electricidade.

As solicitudes, presentaranse por vía telemática a través da Sede Electrónica do Concello de Ames, accesible a través do enlace https://sede.concellodeames.gal utilizando o formulario normalizado de solicitude dispoñible na sede. 

Fin do prazo: 14.00 horas do día 25 de novembro de 2020. 

Bases